loading...
بزرگ ترین وبلاگ هواداران نفت ابادان
سولماز بازدید : 25 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)

مهاجم ليبايي پرسپوليس براي تمديد قرارداد با اين تيم به توافق رسيد.


مدير برنامه‌هاي ايمون زايد در خصوص جلسه روز گذشته با رويانيان، اظهار داشت: همراه زايد به ديدار رويانيان رفتيم و با توجه به علاقه زايد به پرسپوليس و رضايت باشگاه، توافق اوليه براي تمديد قرارداد اين بازيکن به مدت يک سال ديگر انجام شد. 


وي افزود: زايد پس از اين موضوع به خارج از کشور سفر کرد و حدود يک ماه ديگر به تهران مي‌آيد و قرارداد رسمي‌ خود را امضا خواهد کرد.

سولماز بازدید : 26 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به نقل از مهر، در پايان 283 روز رقابت نزديک و فشرده 18 تيم برتر فوتبال ايران سپاهان قهرمان شد، تيم‌هاي تراکتورسازي تبريز، استقلال تهران و صباي قم سهميه حضور در ليگ قهرمانان را به دست آوردند و سه تيم شهرداري تبريز، شاهين بوشهر و مس سرچشمه با ليگ برتر وداع کردند. اين ليگ نيز به مانند ليگ‌هاي گذشته شاهد اتفاقاتي تلخ و شيرين بود که تمامش به يادماندني است و در خاطره فوتبال ايران به ثبت خواهد رسيد. در زير اشاره‌اي گذرا به مهمترين اتفاقات ليگ يازدهم خواهيم داشت:



1- هت تريک قهرماني سپاهان: سپاهان که با کسب دو قهرماني پي در پي در ليگ برتر به نوعي سنت شکني کرده بود، در اين فصل با کسب يک قهرماني ديگر رکورد سه قهرماني پياپي در ليگ برتر را به نام خود ثبت کرد. شايد کمتر کسي فکر مي‌کرد با جدايي امير قلعه نويي، سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري، ابراهيم توره، سيدهادي عقيلي و ...، حذف دراماتيک و تلخ از ليگ قهرمانان آسيا، وداع محمدرضا ساکت و به بن بست رسيدن با لوکا بوناچيچ در ميانه‌هاي نيم فصل اول تيم سپاهان بازهم به قهرماني ليگ برتر برسد اما اين تيم با "زلاتکو کرانچار" از غيرممکن، ممکن ساخت و براي چهارمين بار قهرمان ليگ برتر شد تا پرافتخارترين تيم اين مسابقات لقب بگيرد.



2- ناکامي کهکشاني‌ها: تا پيش از آغاز يازدهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور همه از استقلال به عنوان مدعي اصلي قهرماني ليگ برتر ياد مي‌کردند. تيمي که نفراتي چون مجتبي جباري، فرهاد مجيدي، پژمان منتظري را در اختيار داشت و نفراتي چون خسرو حيدري، آندرانيک تيموريان، سيدمهدي رحمتي، جاسم کرار و ... را جذب کرده بود، عملا شانس اول قهرماني ليگ برتر به شمار مي آمد. استقلال تا نيم فصل اول دست نيافتني مي‌نمود اما در ميانه راه با جدايي اجباري مجيدي و کرار و مصدوميت‌هاي تيموريان، جباري و حيدري توان تيم مظلومي تحليل رفت و کهکشاني‌هاي ليگ برتر در جاده قهرماني جا ماندند.



3- ناکامي بزرگ پرسپوليس: پرسپوليس ليگ يازدهم را با ايستادن بر سکوي دوازدهم جدول به اتمام رساند که ضعيف‌ترين نتيجه اين تيم در تمامي دوره‌هاي مسابقات ليگ است. سرخپوشان در يازدهمين دوره ليگ برتر 10 بار پيروز شدند، 12 بار به نتيجه تساوي رضايت دادند و 12 بار نيز شکست خوردند. پرسپوليس با دريافت 54 گل به اندازه تيم قعرنشين مس سرچشمه گل خورد و بعد از نفت آبادان ضعيف‌ترين خط دفاعي ليگ برتر را به خود اختصاص داد. سرخپوشان که از ابتداي فصل درگير اختلافات دايي و کاشاني بودند، نيم فصل اول را با حميد استيلي پشت سر گذاشتند و در نيم فصل دوم نيز مصطفي دنيزلي را بالاي سر خود ديدند. اين ناکامي بزرگ يکي از مهمترين اتفاقات ليگ برتر طي ساليان اخير است.



4- عملکرد فوق العاده صباي قم و نفت تهران: دو تيم صباي قم و نفت تهران پيش از آغاز ليگ برتر شرايط نامشخصي داشتند و سروصدايي از آنها به گوش نمي‌رسيد. نفت تهران بين تهران و اراک رفت و آمد داشت و صباي قم نيز با يک تعداد بازيکن جوان بدون جار و جنجال مهياي حضور در ليگ يازدهم مي‌شد. اين دو تيم اما با آغاز دوباره مسابقات نمايشي فراتر از انتظار داشتند و با دستيابي به عنوان چهارم و پنجم ليگ برتر بالاتر از ذوب آهن اصفهان، فولادخوزستان و پرسپوليس در جدول رده بندي ايستادند. عملکرد فوق العاده تيم‌هاي صباي قم و نفت تهران از اتفاقات قابل ذکر و به يادماني ليگ يازدهم است و لقب پديده برازنده آنها.



5- جابجايي و عزل و نصب 14 مربي: در يازدهمين دوره ليگ برتر به غير از تيم‌هاي تراکتورسازي تبريز، استقلال تهران، صباي قم، نفت تهران، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلي و راه آهن شهرري؛ 10 تيم ديگر چاره تحول در عملکرد خود را در تغيير مربي ديده‌اند. در اين بين 14 مربي خانه نشين شده شده يا به تيمي ديگر رفتند تا رکوردي جالب توجه در فوتبال ايران به ثبت برسد. تيم‌هاي شاهين بوشهر، شهرداري تبريز، مس کرمان و داماش گيلان در يازدهمين دوره ليگ برتر سه مربي متفاوت را بالاي سر خود ديدند و از اين حيث سرآمد ديگر تيم‌ها بودند.



6- تاثير اختلاس سه هزار ميلياردي بر ليگ يازدهم: اختلاس سه هزار ميلياردي بر فوتبال ايران نيز تاثيرگذار بود که منجر به تضعيف دو تيمي شد که در ابتداي فصل شروعي خوب در ليگ داشتند. باشگاه‌هاي شاهين بوشهر و داماش گيلان که حاميان مالي آنها به نوعي درگير پرونده فساد مالي بودند، در ميانه مسابقات ليگ برتر با مشکلاتي مواجه شدند که در نهايت منجر به سقوط سپيدپوشان بوشهري به ليگ دسته اول شد. اين دو تيم هنوز درگير مشکلاتي هستند که با وجود اتمام مسابقات ليگ برتر گريبانگير آنهاست.


7- زمين‌هاي ناهموار و ورزشگاه‌هاي غيراستاندارد: زمين‌هاي ناهموار و ورزشگاه‌هاي غيراستاندارد در ايران حتي صداي "کارلوس کي‌روش" را هم درآورده است. به غير از ورزشگاه آزادي و يکي، دو ورزشگاه ديگر بيشتر زمين‌هاي فوتبال ايران شرايط استانداردي ندارد. اين ضعف و کاستي که حرفه‌اي بودن ليگ برتر فوتبال ايران را زير سئوال برده است، در اين فصل منجر به کاهش سهميه‌هاي فوتبال ايران در مسابقات ليگ قهرمانان شد و زنگ خطر را براي ما به صدا درآورد. در فاصله کوتاه تا آغاز فصل دوازدهم ليگ برتر اين اميدواري وجود دارد که وضعيت زمين‌هاي فوتبال ايران بهبود يافته و شرايطي آبرومند پيدا کند.



8- حرکت عجيب شيث و نصرتي: در هفته دوازدهم ليگ برتر اتفاقي رقم خورد که تا هفته‌ها فوتبال ايران را تحت الشعاع قرار داد. شادي نامتعارف شيث رضايي و محمد نصرتي پس از گلزني پرسپوليس مقابل داماش گيلان براي اين دو مدافع پرسپوليس محروميت‌هاي 20 و 10 ماهه از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال را به دنبال داشت، محروميتي که پس از چند هفته با تخفيف کميته استيناف به شش و چهار ماه کاهش يافت. حرکات نصرتي و شيث رضايي نگاه‌ها را معطوف به ليگ برتر فوتبال ايران کرد و مشکلات پرسپوليس را بيشتر و بيشتر. اين شادي‌هاي نامتعارف از اتفاقات تلخ ليگ يازدهم بود و که هيچ وقت از خاطر فوتبالدوستان نخواهد رفت.



9- وداع عزيز ليگ برتر: عزيزالله محمدي ليگ برتر فوتبال ايران را سروسامان داد و باعث شد طي چند سال گذشته اين رقابت‌ها با برنامه برگزار شود. او که در فصل يازدهم بارها مورد انتقاد مربيان ليگ برتري قرار گرفت که چرا برنامه مسابقات فشرده و سنگين است، قرباني بزرگ انتخابات فدراسيون فوتبال شد. عزيزمحمدي که سوداي رياست بر فدراسيون فوتبال را در سرداشت رقابت انتخاباتي را به کفاشيان و قريب باخت. او تاوان اين بلندپروازي را با وداع اجباري با سازمان ليگ برتر داد تا اين سازمان را در ميانه ليگ يازدهم به غلامرضا بهروان سپرده شود.



10- ليگي با کمترين پديده: ليگ برتر محل بروز و ظهور استعدادهاست، آنهايي که مي‌آيند و در سطح اول فوتبال کشور خود را ثابت مي‌کنند و ماندگار مي‌شوند. در ليگ يازدهم تعداد اين پديده‌ها به اندازه بازيکنان يک تيم فوتبال هم نبود. به غير از رضا حقيقي، اميد عاليشاه، اکبر صادقي، محسن فروزان، يعقوب کريمي، پيام صادقيان و سيامک کوروشي بازيکني نتوانست در ليگ يازدهم خودي نشان دهد و لقب پديده را به دست آورد، بازيکن جواني نتوانست خود به فوتبال ايران معرفي کند تا ليگ يازدهم با معرفي کمترين پديده به اتمام برسد.



11- ادامه مشکلات باشگاه‌هاي خصوصي: در ليگ يازدهم دو باشگاه خصوصي به رقابت با 16 باشگاهي پرداختند که به نوعي از بودجه دولتي استفاده مي‌کردند. دو باشگاه داماش گيلان و راه آهن شهرري که نمايندگان بخش خصوصي در ليگ يازدهم بودند به ترتيب عناوين هفتم و يازدهم را به خود اختصاص داده و در ليگ برتر ماندني شدند. دو باشگاه راه آهن شهرري و داماش گيلان در طول فصل با مشکلاتي عديده مالي دست به گريبان بودند که در چند برهه اعتصاب و امتناع بازيکنان اين دو تيم از حضور در تمرينات را به دنبال داشت. در شرايطي که کنفدراسيون فوتبال آسيا تاکيد دارد که باشگاه‌ها بايد خصوصي شوند، اين اميدواري وجود دارد که باشگاه‌هاي ايراني نه در حرف بلکه در عمل خصوصي شده و در اين راه به خوبي از سوي حاميان مالي بخش خصوصي حمايت شوند.

سولماز بازدید : 33 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
درحالي که ليگ يازدهم روز گذشته به پايان رسيد باشگاه نفت آبادان تکليف سرمربي فصل آينده را خود را مشخص کرد تا اولين باشگاهي باشد که براي ليگ دوازدهم تکليف خود را بداند.

مسئولان اين باشگاه قرارداد يک ساله اي را با آلبرتو کاستاي پرتغالي امضا کردند.

تيم نفت آبادان با هدايت کاستا که در اواسط فصل به جاي غلامحسين پيرواني به اين تيم آمد با 43 امتياز در رده دهم جدول قرار گرفت.

کاستا روز گذشته قبل از بازي با سايپا قرارداد داخلي را با باشگاه نفت امضا کرد.

وي شب گذشته به پرتغال رفت. اين تيم تا يک ماه ديگر تمرين ندارد و از روز 22 خرداد در آبادان تمرينات فصل جديد نفت آغاز مي‌شود.

سولماز بازدید : 38 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
رسول کربکندي در رابطه با ارزيابي‌اش از ليگ برتر فوتبال توضيح داد: ليگ امسال فشرده‌ بود، برنامه‌ريزي‌هايش نسبت به گذشته دقيق‌تر انجام شد و همچنين فاصله بازي‌ها به سه، چهار روز کاهش يافته بود که اين موضوع به اعتقاد من آموزش خوبي براي فوتبال ما بود تا تيمها مثل اروپا عادت کنند بازي‌ها را با فاصله کمي انجام دهند. ضمن اين که اعتراض‌ها به کاهش فاصله بازي‌ها نيز کمتر شده بود، چون اين موضوع کم‌کم جا افتاده و طبيعي شده است.



وي در پاسخ به اين پرسش که سطح ليگ را چطور ارزيابي مي‌کند، بيان کرد: درست است که قهرماني به روز آخر کشيده شد و تيم‌هاي سقوط کننده هم يک هفته‌ مانده به آخر فصل مشخص شده است، اما به نظرم سطح ليگ خيلي بالا نبود. حتي تيم‌هايي بودند که مستعد سقوط بودند، در هفته‌‌هاي پاياني تا رده‌هاي مياني جدول بالا آمدند که اين نشان مي‌داد فاصله تيم‌ها غير قابل پيش‌بيني است و تيم‌ها با يک نوسان کوچک بالا مي‌آمدند و با يک نوسان هم سقوط مي‌کردند. در مجموع ليگ با کيفيتي نداشتيم.



کربکندي در ادامه با بيان اين که ليگ امسال پديده و استعدادي را هم معرفي نکرد، افزود: در مجموع برنامه‌ريزي‌ها دقيق بود و ليگ تقويم داشت، به جز وقفه‌هايي که به خاطر بازي‌هاي دوستانه تيم ملي ايجاد مي‌شد، ليگ به موقع برگزار و به موقع هم به پايان رسيد.



اين کارشناس فوتبال همچنين با اشاره به اين که تيم قهرمان در يک مقطعي از فصل 9 امتياز از استقلال عقب بود، تصريح کرد: استقلالي‌ها به دلايلي نتوانستند فاصله خود را با سپاهان حفظ کنند. استقلال تيمي بود که بضاعت بالايي داشت و براي رسيدن به قهرماني سرمايه‌گذاري زيادي کرده بود، اما نتوانست جايگاه واقعي خودش را در اين فصل کسب کند. از ديگر نکات جالب ليگ يازدهم مي‌توان به موفقيت تيم صبا با مربي جوان و بازيکنان گمنامش اشاره کرد که توانستند در رده چهارم قرار بگيرند. همچنين تراکتورسازي تبريز توانست مقام نايب قهرماني را به دست بياورد که بسيار ارزشمند است. نفت تهران نيز موفق شد بعد از صباي قم شگفتي ساز باشد. هيچ کس فکر نمي‌کرد که اين تيم با آن همه مشکلات چنين مقامي را به دست آورد. ذوب آهن هم بر خلاف سال گذشته در رده ششم قرار گرفت. مهم‌ترين اتفاق هم حادثه‌اي بود که براي پرسپوليس افتاد و قرار گرفتن اين تيم در رده دوازدهم بود.

سولماز بازدید : 35 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: خوزه آلبرتو کاستا، هدايت تيم فوتبال اين باشگاه را در فصل آينده ليگ برتر فوتبال برعهده خواهد داشت و روز شنبه با اين مربي قرارداد منعقد مي کنيم

سولماز بازدید : 32 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سخنگوی صنعت نفت آبادان گفت: با کاستا قرارداد می‌بندیم و توافق شد که این مربی پرتقالی در این جا بماند.

علیرضا خلیلی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: روز شنبه، 16 اردیبهشت‌ماه و قبل از دیدار با تیم استقلال تهران با کاستا قرارداد می‌بندیم. قطعا فصل آینده نیز او سرمربی تیم ما خواهد بود و از عمکلرد او راضی بوده‌ایم.

وی ادامه‌داد: ‌از اهل فن و پیشکسوتان فوتبال درباره کاستا نظرخواهی کردیم، آن‌ها نیز از عملکرد سرمربی تیم راضی بوده‌اند. نتایجی که او در صنعت نفت به دست آورد قابل قبول بوده است.

سخنگوی صنعت نفت آبادان گفت: با تیمی که کاستا برای فصل آینده خواهد بست، امیدوارم بتوانیم در جایگاه بسیار خوبی که مردم آبادان آرزوی آن را دارند،‌ قرار بگیریم.

خلیلی‌نیا در ادامه درباره خداحافظی امید شریفی‌نسب، عنوان‌کرد: شریفی‌نسب در بازی با استقلال تهران رسما از مسابقات فوتبال خداحافظی می‌کند. برنامه‌ ما این است که اگر در دقایق پایانی این دیدار مشکلی پیش نیاید او به زمین بیاید و بازی کند.

امید شریفی نسب کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

وی با بیان این‌که شریفی نسب یکی از افتخارات فوتبالی آبادان است، اظهارکرد: بعد از پایان مسابقه نیز یک مراسم در زمین برای خداحافظی وی در نظر گرفته‌ایم. به نظر من بسیار زود است که او از فوتبال خداحافظی کند؛ او هنوز هم می‌تواند در لیگ برتر توپ بزند.

سخنگوی صنعت نفت آبادان افزود: شریفی‌نسب بازیکنان ارزنده و با اخلاقی است و هرگز از ذهن مردم آبادان پاک نمی‌شود؛ او هنگامی که در سایپا بود به خاطر صنعت نفت به این تیم برگشت و تلاش بسیاری برای تیم کرده است.

وی ادامه‌داد: این بازیکن آبادانی در تیم ملی نیز حضور داشته و در قهرمانی تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان در سال‌های گذشته سهیم بوده است. همچنین در باشگاه‌های آسیا نیز بازی کرده و به ما قول داده است بعد از دوران بازنشستگی‌اش در فوتبال، در هدایت تیم به ما کمک کند.

خلیلی‌نیا در ادامه درباره بازی‌شان با تیم استقلال تهران، تصریح‌کرد: این مسابقه آخرین بازی خانگی ما است و می‌خواهیم با برد در این دیدار جایگاه‌همان را در جدول رده‌بندی ارتقاء دهیم. تیم ما همیشه توانسته است روبه‌روی استقلال موفق باشد. همان‌طور که توانستیم پرسپولیس را در آبادان شکست دهیم، می‌خواهیم با برد مقابل استقلال شیرینی را در کام هوادارانمان کامل کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: حساسیت این بازی برای ما فقط در این است که می‌خواهیم این فصل را به خوبی به پایان برسانیم و این یک حسن برای ما است و استرس خاصی برای بازیکنانمان وجود نداد و می‌تواند راحت‌تر مسابقه دهند، ولی استقلال برای این‌که از کورس قهرمانی دور نماند به این بازی می‌آید و نیاز به نتیجه این دیدار دارد ولی ما قطعا می‌خواهیم پیروز میدان باشیم.

سخنگوی باشگاه نفت آبادان افزود: تیم‌مان با تمام توان در این مسابقه حاضر می‌شود و کاستا از تمام ظرفیت‌هایش در این بازی استفاده می‌کند. امیدوارم شاهد یک بازی پرگل و خوب باشیم و این تیم تهرانی را مغلوب کنیم. استقلال تیم خوبی و پر ستاره‌ای است. از سوی دیگر رقابت‌های استقلال و نفت‌آبادان همیشه جذاب بوده است و فکر می‌کنم طبق روال سابق ما بتوانیم برنده مسابقه باشیم.

وی به عملکرد بسیار خوب مدیریت باشگاه اشاره‌کرد و گفت: امسال و سال‌گذشته به دلیل عملکرد بسیار خوب باشگاه، نه‌ تنها تیم ما در لیگ ماند، بلکه توانستیم طی این دو سال جایگاه خوبی را به دست آوریم. کادر فنی و بازیکنان تیم نیز در عملکردمان موثر بوده‌اند و امیدوارم سال آینده در مکانی قرار بگیریم که مردم آبادان آرزوی آن را دارند.

به گزارش ایسنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روز یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه تیم صنعت نفت‌ آبادان میزبان استقلال تهران است.

سولماز بازدید : 33 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (2)
سایت گل - رقابت فونیکه سی ، کریم انصاری فرد و رضا عنایتی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ باعث شده تا با وجود اینکه صنعت نفت ، سایپا و صبا نه شانسی برای قهرمانی دارند و و نه خطر سقوط تهدیدشان می کند اما ا دقت نتایج آن ها را دنبال کنیم .



 فونیکه سی - 19 گل: خوشبختی کنار شط
پیروزی آبادانی ها در داربی نفت علاوه بر اینکه باعث شد تا تماشاگران این تیم پس از سه هفته بار دیگر رنگ برد را ببینید یک دستاورد دیگر نیز به همراه داشت. گلزنی فونیکه سی بعد از مدت ها باعث شد تا بار دیگر او به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ قرار بگیرد. فونیکه که در هفته های اخیر بیشتر گرفتار حاشیه های مختلف شده بود و همین امر سبب شده بود کاستای نظم گرا او را به نیمکت ذخیره ها تبعید کند هر چند در این دیدار نیز از ابتدا در ترکیب صنعت نفت قرار نگرفت اما در 15 دقیقه ای که در بازی بود موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا علاوه بر اینکه او را به صدر جدول گلزنان برساند زمینه ساز آشتی دوباره او با کادر فنی صعنت نفت شود.
فونیکه هفته آینده در آبادان باید به مصاف استقلالی ها برود. این بازی می تواند انگیزه های او را چند برابر کند. اگر کاستا این شانس را در اختیارش قرار دهد.

سولماز بازدید : 34 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در ابتدای دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت تهران در هفته سی و دوم رقابت‎های لیگ برتر، از مقام شامخ شهید مسعود قنبرزاده تجلیل شد.

تجلیل از مقام شامخ شهید مسعود قنبرزاده در دیدار با نفت تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، از مقام شامخ شهید امدادگر مسعود قنبرزاده در ابتدای دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت تهران تجلیل شد.

قبل از شروع این دیدار بازیکنان هر دو تیم با ادای احترام به مقام شهید قنبرزاده برای آن مرحوم فاتحه‌خوانی کردند.

شهید مسعود قنبرزاده از ورزشکاران با اخلاقی بود که خدمات شایسته‌ای در طول مدت خدمت در مناطق جنگی جنوب کشور از خود به جا گذاشت و در حالی که افتخار سرنگونی یک فروند هواپیمای عراقی در آسمان زادگاهش دزفول را در خاطرات خود داشت همواره به عنوان یک نیروی داوطلب به هنگام بمباران مناطق مسکونی به امدادرسانی آسیب دیدگان می‌شتافت.

عاقبت در شامگاه روز بیست و یک اردیبشهت سال شصت و دو در حال کمک‌رسانی به مجروحان در لحظات اولیه بمباران مناطق مسکونی شهرستان دزفول به همراه جمعی از امدادگران به شهادت رسید و ندای حق را لبیک گفت.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت شما ازتیم صنعت نفت ابادان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,911
  • کدهای اختصاصی

    تبادل لینک