loading...
بزرگ ترین وبلاگ هواداران نفت ابادان
سولماز بازدید : 34 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان از توافقات اولیه هیئت مدیره این مجموعه با کاستا؛ سرمربی فعلی تیم فوتبال صنعت نفت در لیگ برتر بعدی خبر داد.

علیرضا خلیلی نیا مدیر اجرایی صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علیرضا خلیلی‌نیا در نشست خبری بعد از مسابقه تیمش با نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با جوزه آلبرتو کاستا؛ سرمربی فعلی تیم فوتبال نفت آبادان برای هدایت این مجموعه در لیگ بعدی نیز به توافقات اولیه رسیده و در هفته پیش رو نتیجه قطعی در این خصوص را اعلام می‌کنیم.

وی دلیل برگزار نشدن کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار صنعت نفت آبادان و نفت تهران را دیر پیدا کردن مدیر رسانه‌ای حریف تهرانی عنوان کرد و افزود: ساعت هفت بعد از ظهر مدیر رسانه تیم تهرانی را پیدا کرده و متوجه شدیم که وی به همراه تیم متبوع خود به آبادان نیامده است.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: یکی از دلایل مهم برگزار نشدن این کنفرانس استقبال نکردن خبرنگاران از نشست‌های قبلی بود ولی مطمئن باشید که نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که باشگاه صنعت نفت مشکلی با فونیکه سی؛ مهاجم مالیایی خود ندارد گفت: این بازیکن با توجه به متمم موجود در قرارداد باید برای انتقال به تیم بعدی خود رضایت باشگاه صنعت نفت را جلب کند.

خلیلی‌نیا تصریح کرد: با وجود این که خود وی وجود این بند قرارداد را نپذیرفت اما مدیر برنامه این بازیکن صحت موضوع را تایید کرده و باشگاه عجمان برای در اختیار داشتن فونیکه سی باید با صنعت نفت مذاکره کند.

وی در پایان با اشاره به بازگشت روح الله عرب؛ مهاجم تازه از بند مصدومیت رها شده به تمرینات صنعت نفت افزود: این بازیکن در حال حاضر با صنعت نفت تمرین کرده و با نظر موافق کاستا، مشکلی برای ثبت قرارداد با وی نداریم.

سولماز بازدید : 39 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه صنعت نفت جواب شکایت این باشگاه را در خصوص قضاوت دیدار با صبای قم داد.

داوری دیدار صبای قم و صنعت نفت آبادان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، طی نامه‌ای که به این باشگاه ارسال شد، کمیته انضباطی جواب اعتراض به داوری دیدار تیم‌های صبای قم و صنعت نفت آبادان داد.

در این نامه آمده است: «پس از بازبینی فیلم مسابقه توسط کارشناسان و گزارش ناظر داوری تنها اشتباه تاثیرگذار داور اعلام ضربه پنالتی دقایق پایانی بوده و در بقیه دقایق بازی قضاوت داوران وفق قانون بوده است لذا ضمن پوزش از آن باشگاه با داور مسابقه طبق روال و آیین‌نامه کمیته داوران رفتار شده است.»

تیم‌های صبای قم و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و اشتباه بارز سید مهدی سید علی داور این مسابقه در اعلام ضربه پنالتی 3 امتیاز این دیدار را از طلایی‌پوشان آبادان گرفت.

سولماز بازدید : 31 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سخنگوی صنعت نفت آبادان پس پیروزی این تیم مقابل نفت تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور گفت: بازی زیبا و پر برخوردی بود.

تیم صنعت نفت آبادان در مقابل تیم نفت تهران

علیرضا خلیلی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: بازی خوب بود و آن جایگاهی که چند هفته به دنبال آن بودیم و متاسفانه به دلیل مشکلات داوری و بدشانسی‌هایی که گریبانگیرمان شده بود به آن نرسیده بودیم، با نتیجه‌ای که روز گذشته کسب کردیم، در مسابقه دیروز موفق شدیم جایگاه‌مان را بالا ببریم.

وی بیان‌کرد:‌ ما در یک بازی زیبا، منطقی و استفاده از تمام پتانسیل‌مان توانستیم پیروز میدان باشیم. تمهیداتی که برای این دیدار انجام شده بود، باعث شد که توان تیم‌مان بالا برود.

سخنگوی صنعت نفت آبادان با بیان این‌که سرمربی تیم از فونیکه و پاچاجیان نیز استفاده کرد، گفت: کاستا در مصاحبه‌ای که بعد از این دیدار داشت از بازی خوب فونیکه و لئون تشکر کرد.

وی ادامه‌داد: کاستا از این‌که دستش برای استفاده از بازیکنان مختلف باز است، ابراز خوشحالی و این را یک مشکل بسیار خوب توصیف کرد!

خلیلی‌نیا گفت: در این دیدار فونیکه‌سی 20 دقیقه بازی کرد و بسیار خوب و تاثیرگذار بود. کاستا برای این‌که امتیاز فونیکه در جدول گلزنان بالا برود اجازه داد او ضربه پنالتی را بزند. این حُسن‌نیت سرمربی را نشان می‌دهد. او خوبی بازیکنان را می‌خواهد و نظم و ترتیب تیم برایش مهم است.

وی با بیان این‌که خط دفاعی‌مان در این مسابقه آسیب‌پذیر بود، اظهارکرد: مشکل‌پور و امیری زحمت‌ بسیاری کشیدند ولی یکسری اشتباهات نیز وجود داشت.

سخنگوی صنعت نفت آبادان درباره داوری این مسابقه گفت: کارشناسان داوری باید درباره پنالتی‌های بازی اظهارنظر کنند. ما نسبت به ضربه پنالتی‌ای که در نیمه اول برای نفت تهران به دست آمد، اعتراض داشتیم.

وی افزود: همچنین یک ضربه پنالتی روی رسول نویدکیا اتفاق افتاد که داور آن را نگرفت. اشتباهات داوری پیش می‌آید ولی امیدوارم این اشتباهات مکرر نباشد.

خلیلی‌نیا درباره تیم نفت تهران خاطرنشان‌کرد: این تیم بااخلاق است و کادر فنی و بازیکنان خوش اخلاقی دارد. یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های امسال، نفت تهران بوده است.

وی عنوان‌کرد: این تیم جایگاه خوبی را در جدول داشت و دیروز بسیار خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی نیز داشت ولی درنهایت ما برنده بازی شدیم.

سخنگوی صنعت نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: امیدوارم در دو بازی آینده با جمع‌آوری امتیازات خوب، بتوانیم در یک سوم بالای جدول که سیاست باشگاه در ابتدای فصل بوده است، قرار بگیریم.

وی ادامه‌داد: امسال فرصت خوبی بود؛ حتی می‌توانستیم برای کسب سهمیه امیدوار باشیم. شاید اگر آن امتیازهایی را که به دلایل مختلف از دست دادیم، داشتیم اکنون جزو چهار تیم اول بودیم. امیدوارم سال آینده جایگاه‌مان بهتر شود.

خلیلی‌نیا درباره دیدار بعدی تیمش با استقلال تهران گفت: بازی با این تیم مطمئنا بسیار خوب خواهد شد. فکر می‌کنم با این بازی خوبی که تیم از خود به نمایش می‌گذارد، در این دیدار پیروز شویم.

وی ادامه‌داد: برد در این مسابقه برای ما مهم است تا بتوانیم به شش تیم اول جدول نزدیک شویم. همان طور که در آبادان پرسپولیس را با چهار گل شکست دادیم، با یک نتیجه بسیار خوب و زیبا، استقلال تهران را هم مغلوب می‌کنیم تا هر دو تیم از ما راضی بوده باشند.

سخنگوی صنعت نفت آبادان درباره برنامه‌ باشگاه برای خداحافظی امید شریفی‌نسب گفت: اگر او به این مسابقه برسد، برای او برنامه خداحافظی خواهیم داشت و با کاستا نیز در این خصوص هماهنگی کرده‌ایم و او موافقت کرده است. اکنون در حال بررسی برنامه خداحافظی او هستیم و اگر مشکلی پیش نیاید برنامه خوبی برای او خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه تیم صنعت نفت آبادان مهیمان خود نفت تهران را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد.

سولماز بازدید : 28 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان در خصوص پیروزی تیمش برابر نیوساد گیلان گفت: تیم در حالی به این پیروزی خارج از خانه دست یافت که بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم.
لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

رز جدیدی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی خیلی خوبی برابر تیم نیوساد انجام دادیم و در غیاب بازیکنان اصلی پیروزی با ارزشی کسب کردیم.

وی اظهار داشت: در این بازی زهره میثمی و زینب جلالی دو بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و این مساله کار ما را کمی سخت کرده بود.

سرمربی نفت آبادان گفت: در نیمه اول با یک گل بازی را واگذار کردیم اما در نیمه دوم بچه‌ها با استفاده از موقعیت‌ها توانستند چهار بار به گل برسند و میزبان خود را شکست دهند.

جدیدی‌زاده ادامه داد: تیم نیوساد در بازی رفت ما را شکست داده بود اما در این بازی مغلوب بازی هماهنگ و انگیزه بالای بازیکنان نفت شد.

وی گفت: البته تیم نیوساد هم موقعیت‌های خوبی در این بازی داشت که دروزاه بان ما با درخشش خود مانع پیروزی آنها شد.

سرمربی نفت اظهار داشت: با این پیروزی تا حدود زیادی شرایط تیم در جدول بهبود یافت و اکنون نگاه‌مان به رده‌های بالاتر جدول است.

تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان روز گذشته و از هفته پانزدهم لیگ برتر کشور موفق شد در رشت تیم نیوساد گیلان را شکست دهد و با 18 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت شما ازتیم صنعت نفت ابادان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 1,897
  • کدهای اختصاصی

    تبادل لینک